Jakou máte adresu?
Objekt L1: Thomasova 230/2
Objekt L2: Thomasova 230/4
Základní údaje o SVJ
Naleznete na webových stránkách SVJ.
Příručka uživatele
Příručku uživatele si můžete stáhnout ve formátu PDF zde.
Další dokumenty
Manuál s předpisem prvků vnějšího stínění naleznete ve formátu PDF zde.
Energetický štítek PENB pro budovu L1 naleznete ve formátu PDF zde.
Energetický štítek PENB pro budovu L2 naleznete ve formátu PDF zde.
Správce nemovitosti
Prague Property Management (PPM a.s.)
Elektronický Domovní Asistent (EDA): 775 885 885
(havarijní servis nonstop pro vodu, kanalizaci a elektro)
E-mail: eda@ppmas.cz
Pověřená osoba: Pavel Skula
Správa Bytového družstva City bytová XIII
Stavební bytové družstvo Praha (www.sbdpraha.cz)
Manažer bytového domu: Mgr. Jaroslava Štefková
Tel: 603 428 807
E-mail: stefkova@sbdpraha.cz
(dokumenty pro členy družstva, převody družstevních podílů, administrativní správa družstva)
Ostraha
Společnost Proguard
Telefon: 602 451 484
E-mail: info@proguard.cz
Servis výtahu
Schindler - servisní dispečink pro výtahy
Telefon: 844 844 808 nebo 257 293 123 (hlášení poruch, uvíznutí - non stop)
V případě havárie tepla a TUV
Veolia Energie ČR, a.s.
Telefon: 800 800 860
Více informací: https://www.vecr.cz/pro-zakazniky/zakaznicka-linka
Havarijní linka dodavatele vody
PVK, a.s.
Telefon: 800 111 112
Havarijní linka dodavatele elektřiny
PRE distribuce a.s.
Telefon: 800 823 823
Servis vjezdových vrat do garáží
PH metal, s.r.o.
Telefon: 731 141 141
E-mail: info@phmetal.cz
Nejbližší Česká pošta
Hábova 1516/3
155 00 Praha 13 - Stodůlky (zobrazit na mapě)
Otevírací doba (zobrazit pobočku):
- pondělí až pátek: 8:00 - 19:00
- sobota: 9:00 - 13:00
- neděle: zavřeno
Stěhovací společnost
Stěhování Podrazil
Telefon: 272 703 301
E-mail: info@podrazil.cz
Měření online - dálkové odečty
V případě jakýchkoli dotazů týkajících se systému Měření online, využijte prosím následující email.
E-mail: provoz@merenionline.cz
Elektromobilita: Dobíjecí stanice a zásuvky v garážích
Tento dům je díky spolupráci FINEP a Pražské energetiky připraven na umístění dobíjecí stanice či běžné zásuvky za účelem dobíjení elektrických vozidel. Tento produkt je nabízen jako balíček zahrnující instalaci a provoz včetně sledování spotřeby elektrické energie. Jak na to? K objednání můžete využít email FINEP.elektromobilita@pre.cz, další možností je vyplnit kontaktní formulář na https://www.premobilita.cz/finep/ nebo navštívit Centrum služeb PRE (Jungmannova 747/28, 110 00 Praha 1).
Reklamační technik FINEP
Jakub Hoďák
Telefon: 601 696 011
E-mail: jakub.hodak@finep.cz
Už jste se přihlásili k odběru elektřiny?
FINEP na dodávkách elektrické energie spolupracuje se společností PRE. Postup k přihlášení odběru elektřiny je jednoduchý:
Máte zřízený internet?
Internet v našem domě zajišťují společnosti T-Mobile, UVT a Prestonet.
Přihlásit se k jejich službám můžete zde:
https://www.t-mobile.cz/internet-na-doma
https://uvtnet.cz/internet
https://internetbritskactvrt.cz (nabídka Prestonet pro klienty z Britské čtvrti)
Víte, že je z vás občan Prahy 13?
Postup, jak se přihlásit k trvalému pobytu na Praze 13, najdete na webu.
https://www.praha13.cz/Hlaseni-trvaleho-pobytu-uplne-informace.html
Jak nakládat s odpady při stěhování?
Chcete se poznat se svými sousedy?
Najdete je třeba tady: Facebooková skupina SVJ
Elektroměr
... najdete na svém patře.
Jističe
... máte uvnitř bytu nad vchodovými dveřmi.
Vodoměr
... je v koupelně či WC, hledejte dvířka. Výjimečně může být vodoměr umístěn i v kuchyňské lince.
Hlavní uzávěr vody
... je v garážích ve 2. podzemním patře objektu L1. Vedlejší uzávěry stoupaček jsou v garážích. Za běžných okolností je zakázáno na ně sahat, v případě havárie zde prosím jen uzavřete daný přívod a neprodleně volejte havarijní linku správce nemovitosti (viz důležité kontakty).
Běžný servis výtahu
... zajišťuje správce nemovitosti. V případě poruchy volejte pohotovostní linku výrobce (viz důležité kontakty).